Destination

چه کسی می‌تواند هیجان ماه عسل را فراموش کند؟

آن لحظات طلایی که همه چیز جدید و هیجان‌انگیز است. من و همسرم ، تصمیم گرفتیم ماه عسل رویایی خود را در مسقط، پایتخت عمان، سپری کنیم. سفری که از فرودگاه اصفهان آغاز شد و در هتل پنج ستاره‌ی اینترکانتیننتال به پایان رسید.

روز اول: ورود به مسقط و اقامت در هتل

پس از پروازی دلنشین از اصفهان به مسقط، به هتل لوکس اینترکانتیننتال رسیدیم. لابی مجلل هتل و استقبال گرم کارکنان، حس خوبی به ما داد. اتاق ما با چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای عمان، فضایی آرام و رمانتیک داشت. پس از استراحت کوتاهی، برای گشت و گذار در اطراف هتل بیرون رفتیم و با فرهنگ و معماری زیبای مسقط آشنا شدیم.

روز دوم: گشت و گذار در مسقط قدیمی

صبح روز دوم، با یک تور یک روزه به دل مسقط قدیمی زدیم. از قلعه جات قدیمی و بازارهای سنتی دیدن کردیم و با خرید سوغاتی‌های زیبا، خاطره‌ای خوش از این سفر ساختیم. مسجد جامع سلطان قابوس، با معماری باشکوه خود، یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری مسقط بود. شب را در یکی از رستوران‌های سنتی مسقط، با صرف شام لذیذی به پایان رساندیم.

روز سوم: تفریحات آبی و آرامش در ساحل

روز سوم را به تفریحات آبی و استراحت در ساحل اختصاص دادیم. شنا در آب‌های نیلگون خلیج عمان و آفتاب گرفتن روی شن‌های نرم ساحل، لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای ما رقم زد. همچنین، از امکانات تفریحی هتل مانند استخر، سونا و جکوزی نیز استفاده کردیم.

روز چهارم: خداحافظی از مسقط

با گذشتن سریع سه روز، زمان بازگشت به اصفهان فرا رسید. با خاطراتی خوش و دل‌هایی مملو از عشق، از مسقط خداحافظی کردیم. مسقط شهری زیبا و آرام بود که ماه عسل ما را به یادماندنی کرد. امیدواریم روزی دوباره به این شهر رویایی سفر کنیم.

نظر خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.